пʼятниця, 18 березня 2016 р.

Доповідь

           Доповідь-Тут               

           Загальноосвітня школа IIIIступеня с. Судче



 



  Про формування патріотичних      почуттів засобами національно-патріотичного  
                          виховання
                        ( Доповідь)





Підготувала:
Степанюк Олена Іванівна
вчитель історії та основ християнської
етики


Про формування патріотичних почуттів  засобами національно-патріотичного виховання.
Формування патріотичних почуттів або патріотичне виховання – головний засіб зміцнення єдності і цілісності  України. Патріотизм в цих умовах не роз’єднує і не відокремлює  нації, а зближує їх. Розвинута патріотична  свідомість  передбачає розуміння всіх народів , що живуть на території країни, як єдиної родини , кожен член якої унікальний по-своєму.
Для досягнення мети з національно – патріотичного виховання  на уроках історії пропонуються такі завдання:
-         забезпечення сприятливих  умов для самореалізації особистості в Україні, для виховання патріотизму , як духовної складової особистості  громадянина;
-         формування духовних цінностей українського патріота:почуття патріотизму , етнічної та національної  свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної  землі , родини, гордості за минуле і сучасне  на прикладах героїчної історії українського народу та  кращих зразків культурної спадщини.
-         Утвердження у свідомості учнів об’єктивної оцінки ролі українського війська в українській історії, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби Гетьманського козацького війська, військ Української повстанської  армії до часів незалежності.
-         Відродження та розвиток  українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді
-         Прагнення свободи, любові до природи та мистецтва.

Крім того , у нашого народу завжди було правилом формування в молоді  такі героїчні якості, які становили кодекс лицарської звитяги. Він вимагав  від кожного юнака чи юнки розвитку в собі  високого рівня  моралі , духовності , стійкої  і незламної волі, сили духу.
Кодекс лицарської звитяги передбачав:
-         готовність боротися до захисту за волю, віру, честь і славу України;
-         нехтування небезпекою, коли і йдеться про життя друзів , побратимів, матері – України;
-         презирство і ненависть до ворогів , прагнення звільнити рідний край від завойовників .
-         героїзм, подвижництво в трудовій діяльності  на благо родини, свого краю, Батьківщини і в захисті її гідності і честі.
З метою формування патріотичних почуттів засобами національно-патріотичного виховання використовую такі форми роботи.
ü Виховні  години , на яких поглиблюються знання учнів про нашу державу, формується уявлення  про поняття ,, патріотизм,, , ,,громадянин,, виховується почуття любові до Батьківщини і прагнення  своєю працею примножувати здобутки українського народу (,, Моя рідна Україна” “ Державна символічна Батьківщина”)
ü Уроки памяті, уроки  мужності  ( Герої Небесної сотні” , “Жити  - Вітчизніслужити”)
Урок –реквієм ,присвячений учасникам  битви під Крутами (,,Юнацтво , сповнена надії”)
,,Пам’ятаймоминулезарадимайбутнього “, присвячений Голодомору 1932-1933 рр)
ü Усні журнали ( У єдності наша сила: День Соборності України”)
ü ,,Козацькому роду нема переводу, лине його слава в далечі віків…

Запропоновані форми й методи патріотичного виховання значного мірою залежність від спрямованості виховного процесу , форм та активних методів його організації, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії , спрямованої на самостійний пошук істини і сприяють формуванню практичного мислення , ініціативи й творчості.
Нові виховні підходи здатні  розвивати почуття громадянського обов’язку,  любові до Батьківщини, поваги до історичного минулого .

Треба ураховувати вікові  особливості учнів і підбирати форми заходів згідно з віком дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар